Kolone označavaju: Mesto, naziv filma, nedelja prikazivanja, gledalaca prošle nedelje i gledalaca ukupno

10 2 571 2.614
  • Komentari (3)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!

• puppet_master
    eXtreme member
    12.07.2024. 12:33
    Stvarno ne volim da pišem o drugim ljudima. No, televizijska publika tamo (mada i daleko šire) je užasno razmažena. Godinama gledam svu tu aroganciju kada se nešto ne odvija po njihovom planu, jasno da je svačije ne samo pravo, nego i najnormalnija reakcija nezadovoljstvo pri razočarenjima, ali stepen lajanja, notornog lupetanja, obezvređivanja autora, ili eto glumaca koji su ih do koliko juče radovali, je užasno preterivanje i vrlo ružno, šta se sve dozvoljava sebi. Neka su to nekada bila pisma televizijskim kućama i glumcima, nismo morali da čitamo svuda okolo svu tu patetiku i mržnju, no sa internetom je sve to otišlo dođavola. Hijene, što bi rekla Mirha. Samo se sruče na seriju, autore, glumce, i onda tapšu jedni druge po ramenu, koliko su bitni i koliko je važno pljuvati i obezvređivati. Argumenti smejurija ako ih uopšte i ima.

Zato (i više) volim George R.R. Martina npr. Iako je i on preljubazan bio sa njima nepotrebno dugo. Razumem da delom zavisiš od njih, no teraj to sve tamo gde im je i mesto. Na svima njima je da rade, ukoliko to žele, onako kako smatraju da bi trebalo, a ne da imaju strpljenja za besnilo razmažene, samobitne rulje sa društvenih mreža. Šta zna kakav kompleksaš šta znači biti pisac, scenarista, kreator serije, glumac, jedriti među svojim demonima, producentima, burama ličnog života, stvaranja, pritiscima sa svih strana, hajde im se još i pravdaj i objašnjavaj svaku svoju odluku da ne bi trpeo osude širom sveta. Pali. Bagra.
  • beogradski
    eXtreme member
    12.07.2024. 12:16
    Najnovije vesti shto se tice Kevinovog westerna. Na zalost, toliko to loshe ide na blagajnama da ce se mozda drugi deo povuci da ne ide u bioskope ili odloziti a pitanje je da li ce biti tog cetvrtog dela. Bash se Kevin mnogo kocka sa ovim a ponovicu, fanovi serije Yellowstone su ga izdali. I ja sam fan serije Yellowstone ali nijednog jedinog trenutka nisam napao Kevina shto je napustio tu seriju
  • beogradski
    eXtreme member
    12.07.2024. 12:03
    Gledacu 3, 4, 5, 7, 9 i 10. veliki sam fan Kevin Costner-a i iskreno se nadam da njegov film nece biti floop ( promasaj ) na blagajnama, mada kako za sada to ide i nije bas u dobrom smeru a dosta je ulozio. Barem da bude na nuli ali bash je dosta rizikovao a ispred sebe ima i drugi i treci deo a jasno je da kome se nije svideo prvi da nece dolaziti u bioskop da gleda drugi i treci deo. Mialim da danasnja publika nema strplljenja da odgleda film koji traje 3 sata i jedan minut i da je to problem. A ima i zanimljivost da su Kevin Costner-u okrenuli ledja fanovi serije Yellowstone koju je on napustio
;

{{message}}

{{item.title}}